2013年6月22日 星期六

True Colors by John Legend






John Lengend : True color



You with the sad eyes
你的眼神有些悲傷

Don't be discouraged
別傷心

Oh, I realize
喔 我瞭

It's hard to take courage
鼓起勇氣多麼困難

In a world full of people
在這擁擠的世界

You can lose sight of it all
可能一切看起來渺茫

And the darkness inside you
而你內心的黑暗

Can make you feel so small
讓你感到無比渺小

But I see you true colors
但我看見你真實的色彩

Shining through
煥發光芒

I see you true colors
我看到你真實的色彩

And that's why I love you
那正是我愛你的原因

So don't be afraid to let then show
所以不要害怕讓他們表現

Your true colors
你真實的色彩

True colors are beautiful
真實的色彩是美麗的

Like a rainbow
如彩虹一般

Show me a smile, then
給我一個笑容  然後

Don't be unhappy
別再不開心

Can't remember when
已經不記得

I last saw you laughing
多久沒看到你笑

If this world makes you crazy
如果這個世界讓你崩潰

And you've taken all you can bear
而你已盡力承受

You can call me up
你可以來找我

Because you know I'll be there
因為你知道我一直都在

And I'll see your true colors
而我會看見你真實的色彩

Shining through
閃閃發光

I see your true colors
我看見你真實的色彩

And that's why I love you
那正是我為何愛你

So don't be afraid to let them show
所以不要害怕讓他們展現

Your true colors
你真實的色彩

True colors are beautiful
真實的色彩是美麗的

Like a rainbow
如彩虹一般

If this world makes you crazy
如果這個世界讓你瘋狂

And you've taken all you can bear
而你已受盡一切

You can call me up
你可以來找我

Because you know I'll be there
因為你知道我會在


And I'll see your true colors
而我會看見你真實的色彩

Shining through
煥發光彩

I see your true colors
我看見你的真實色彩

And that's why I love you
正因此我愛你

So don't be afraid to let then show
所以別害怕讓他們表現

Your true colors
真實色彩的你

True colors are beautiful
真實色彩是美麗的

Like a rainbow
如同那彩虹

So don't be afraid to let them show
所以別害怕展現他們

True colors 
真實的色彩

True colors
真實的色彩

True colors
真實的色彩

True colors are beautiful
真實的色彩是美麗的

Like a rainbow
如同那彩虹般

沒有留言:

張貼留言